کنجد یک گیاه است که در ایران و سایر مناطق جهان رشد می‌کند. این گیاه در بخش‌هایی از آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی کشت می‌شود. کنجد به عنوان یکی از محصولات مهم کشاورزی شناخته می‌شود و مورد استفاده در صنایع مختلفی همچون تولید روغن، آجیل، شیرینی و نان قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع فروش کنجد | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


کنجد یک گیاه است که در ایران و سایر مناطق جهان رشد می‌کند. این گیاه در بخش‌هایی از آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی کشت می‌شود. کنجد به عنوان یکی از محصولات مهم کشاورزی شناخته می‌شود و مورد استفاده در صنایع مختلفی همچون تولید روغن، آجیل، شیرینی و نان قرار می‌گیرد.

فروش کنجد | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



بذر كنجد، يك منبع عالي از مواد مغذي مانند پروتئين، فيبر، ويتامين‌ها و مواد معدني مانند آهن، كلسيم و فسفر است. روغن كنجد نيز به دليل داشتن خواص ضد التهابي و ضد اكسيداني، به عنوان يكي از روغن‌هاي سالم براي مصرف در غذاها شناخته مي‌شود.

فروش كنجد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت كنجد در تهران-قيمت كنجد سياه ۱۴۰۰-مراكز خريد كنجد در ايران-فروش عمده كنجد افغاني-فروش كنجد اردكان خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع فروش كنجد را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
فروش كنجد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع فروش كنجد در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت كنجد در تهران-قيمت كنجد سياه ۱۴۰۰-مراكز خريد كنجد در ايران-فروش عمده كنجد افغاني-فروش كنجد اردكان با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فروش كنجد را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

فروش كنجد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و فروش كنجد و قيمت كنجد در تهران-قيمت كنجد سياه ۱۴۰۰-مراكز خريد كنجد در ايران-فروش عمده كنجد افغاني-فروش كنجد اردكان كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

فروش كنجد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

دانه‌ كنجد چيست؟
دانه كنجد يكي از اولين دانه‌هاي روغني است كه بشر شناخته است. گياه كنجد گياهي گلدار از خانواده Pedaliaceae است. اين دانه‌ها بيشترين مقدار روغن را در بين همه دانه‌ها و عطر و طعم لطيف و مغذي دارد كه وقتي براي مدت چند دقيقه در دماي پايين برشته مي‌شود، بارزتر مي‌شود. اين دانه‌ها را مي‌توان به صورت خام يا خشك يا حتي به عنوان ميان وعده‌هاي بو داده مصرف كرد. از آنها به‌عنوان ماده موثر در غذاهاي مختلف استفاده مي‌شود.
انواع مختلفي از كنجد مانند دانه‌هاي سفيد، سياه و قهوه‌اي وجود دارد. دانه كنجد سفيد نسبت به دانه‌هاي سياه محتواي آهن بيشتري دارد و بيشتر به عنوان مواد غذايي يا به صورت روغن استفاده مي‌شود.
دانه‌هاي كنجد سياه از طعم بيشتري برخوردار هستند و رايحه قوي‌تري نسبت به كنجد سفيد يا قهوه‌اي دارد و ترجيحاً در داروها استفاده مي‌شود. آنها حاوي 60درصد كلسيم بيشتر است. دانه‌هاي كنجد سفيد، پوست مي‌شود، در حالي كه دانه‌هاي سياه و قهوه‌اي پوست خود را حفظ مي‌كنند.
مزاياي سلامتي دانه‌هاي كنجد
اين دانه‌ها علاوه بر كاربردهاي آشپزي، داراي خواص مغذي، پيشگيرانه و درماني هستند كه باعث مي‌شود در داروهاي سنتي قابل استفاده باشد. روغن دانه كنجد منبع غني از مواد مغذي گياهي مانند اسيدهاي چرب امگا 6، آنتي اكسيدان‌هاي فنوليك فلاونوئيد، ويتامين‌ها و فيبرهاي غذايي است. بنابراين، اين دانه‌ها مزاياي مختلفي را ارائه مي‌دهند. فوايد دانه كنجد براي سلامتي شامل موارد زير است؛
1. رژيم غذايي گياهي با پروتئين بالا
دانه كنجد منبع خوبي از پروتئين غذايي است، اسيدهاي آمينه با كيفيت بالا 20درصد دانه را تشكيل مي‌دهد. بنابراين آنها براي تشكيل بخشي از رژيم گياهخواري با پروتئين بالا، بسيار مناسب است. فقط آنها را روي سالادها و سبزيجات بپاشيد.
2. از ابتلا به ديابت جلوگيري كنيد
دانه كنجد حاوي منيزيم و ساير مواد مغذي است كه براي مقابله با ديابت موثر معرفي شده است. مشخص شده است كه استفاده از روغن دانه كنجد به عنوان تنها روغن خوراكي در كاهش فشار خون و گلوكز پلاسما در بيماران ديابتي با حساسيت بالا موثر است.
3. كم خوني را درمان كنيد
دانه‌هاي كنجد به ويژه دانه‌هاي سياه، غني از آهن است. از اين رو براي كساني كه از كم خوني و ضعف رنج مي‌برند بسيار توصيه مي‌شود.
4. سلامت قلب و عروق
روغن دانه كنجد از ضايعات آترواسكلروتيك جلوگيري مي‌كند و از اين رو براي سلامت قلب مفيد است. آنها حاوي يك تركيب آنتي اكسيدان و ضد التهاب به نام سزامول هستند كه همچنين خواص ضد آتروژنيك از خود نشان مي‌دهد، بنابراين سلامت قلب و عروق را بهبود مي‌بخشد.
دانه كنجد سرشار از اسيد چرب اشباع نشده غير اشباع، اسيد اولئيك است كه به كاهش كلسترول بد خون و افزايش كلسترول خوب بدن كمك مي‌كند. اين از خطر بيماري عروق كرونر و سكته جلوگيري مي‌كند.
5. خواص ضد سرطان
دانه كنجد حاوي منيزيم است كه خاصيت ضد سرطاني دارد. آن همچنين حاوي يك تركيب ضد سرطان به نام فيتات هستند. ثابت شده است كه دانه كنجد در كاهش خطر تومورهاي روده بزرگ موثر است بنابراين از سرطان روده بزرگ جلوگيري مي‌كند.
6. سلامت دستگاه گوارش
دانه‌هاي كنجد از سيستم هضم و روده بزرگ سالم پشتيباني مي‌كنند زيرا سرشار از فيبر هستند. اين مقدار زياد فيبر به عملكرد روان روده كمك مي‌كند ، بنابراين دفع مواد زائد را آسان مي‌كند و يبوست را برطرف مي‌كند .
7. تسكين آرتريت روماتوئيد
دانه كنجد حاوي مس است، ماده معدني كه براي سيستم هاي آنزيم آنتي اكسيداني حياتي است ، بنابراين درد و تورم مرتبط با آرتروز را كاهش مي‌دهد. علاوه بر اين ، اين ماده معدني قدرت رگ هاي خوني، استخوان‌ها و مفاصل را فراهم مي‌كند.
8. سلامت تنفسي
منيزيم موجود در دانه‌هاي كنجد با جلوگيري از اسپاسم مجاري تنفسي از آسم و ساير اختلالات تنفسي جلوگيري مي‌كند.
9. محافظت در برابر آسيب تابش
مشخص شده است كه سزامول كه در دانه‌هاي كنجد و روغن كنجد يافت مي‌شود، از آسيب ديدن DNA توسط اشعه جلوگيري مي‌كند. اين هم از آسيب رساندن به روده و طحال جلوگيري مي‌كند.
10. سلامت استخوان
دانه كنجد حاوي روي است كه باعث افزايش تراكم مواد معدني استخوان و سلامت استخوان مي‌شود. كمبود اين ماده معدني مي‌تواند باعث پوكي استخوان در ناحيه ران و ستون فقرات شود. دانه‌هاي كنجد منبع بزرگي از كلسيم است، ماده معدني كمياب كه براي سلامت استخوان ها حياتي است.
11. بهداشت دهان و دندان
دانه كنجد و روغن دانه كنجد با از بين بردن پلاك‌هاي دنداني و سفيد شدن دندان‌ها به تقويت سلامت دهان و دندان كمك مي‌كند. كشيدن روغن، يعني كشيدن روغن دانه كنجد در دهان، مي‌تواند ميزان جهش‌هاي استرپتوكوك در دندان و بزاق دهان را كاهش دهد و سلامت كلي را تقويت كند.
12. اثرات الكل را خنثي كنيد
دانه كنجد به كبد كمك مي‌كند تا اثرات مضر الكل و همچنين ساير موادي كه در بدن مسموميت ايجاد مي‌كند را تجزيه كند.
13. درمان اضطراب
دانه كنجد حاوي چندين ماده مغذي است كه خاصيت تسكين دهنده استرس دارد. مواد معدني مانند منيزيم و كلسيم با تنظيم عملكرد عضلات يعني انقباض و آرامش به عنوان ضد اسپاسم عمل مي‌كند.
ويتامين B1 داراي خواص آرام بخشي است كه به عملكرد صحيح عصب كمك مي‌كند. كمبود اين ويتامين مي‌تواند منجر به اسپاسم عضلاني، بدخلقي و افسردگي شود. تريپتوفان يك آمينو اسيد ضروري است كه در توليد سروتونين، يك انتقال دهنده عصبي كه درد را كاهش مي‌دهد و الگوي خواب و خلق و خو را تنظيم مي‌كند، نقش دارد. عدم توليد و انتقال سروتونين در مغز مي‌تواند منجر به اضطراب و افسردگي شود.
14. كلسترول پايين‌تر
دانه‌هاي كنجد سياه در كاهش سطح كلسترول مفيد است. آنها حاوي دو ماده به نام‌هاي سزامين و سزامولين هستند كه متعلق به گروهي از الياف به نام ليگنان هستند. ليگنان‌ها چون از نظر فيبر غذايي غني هستند، اثر كاهش كلسترول دارد. دانه‌هاي كنجد سياه همچنين حاوي تركيبات گياهي به نام فيتواسترول است كه ساختاري مشابه كلسترول دارند. مصرف آنها نه تنها سطح كلسترول خون را كاهش مي‌دهد ، بلكه خطر ابتلا به انواع خاصي از سرطان را نيز كاهش مي‌دهد. دانه كنجد داراي بالاترين ميزان فيتوسترول از همه دانه‌ها و مغزها است.
15. سلامت چشم
طبق طب سنتي چيني ، يك رابطه قوي بين اندام‌هاي داخلي و قسمت هاي خارجي مانند چشم و كبد وجود دارد. كبد خون را ذخيره مي‌كند و از آنجا كه شاخه خاصي از كانال كبد به چشم مي‌رود ، كبد همچنين مي‌تواند خون را به چشم بفرستد تا عملكرد آنها را پشتيباني كند.
دانه‌هاي كنجد سياه براي كبد مفيد است زيرا باعث افزايش خون كبد مي‌شود و در نتيجه باعث تغذيه چشم مي‌شود. اثرات درماني آنها به درمان تاري ديد و خستگي و خشكي چشم كمك مي‌كند.
16. اعضاي بدن را تغذيه كنيد
مشخص شده است كه دانه كنجد سياه انرژي را افزايش مي‌دهد ، مغز را تغذيه مي‌كند و پيري را كند مي‌كند. مصرف منظم دانه كنجد سياه مي‌تواند به كاهش علائم كمردرد، درد مفاصل دردناك يا سفتي و ضعف مفاصل كمك كند.
17. كاهش فشار خون
امروزه فشار خون بالا يك مشكل بهداشتي رايج در ميان زنان و مردان از گروه هاي سني مختلف است. مطالعات نشان داده است كه استفاده از اين روغن مي‌تواند به كاهش فشار خون بالا كمك كند. منيزيم موجود در اين روغن به كاهش فشار خون كمك مي‌كند.
طيف گسترده‌اي از مواد معدني و ويتامين‌هاي موجود در اين روغن به تقويت ايمني بدن كمك مي‌كند. آنتي اكسيدان‌ها و اين مواد مغذي به بدن كمك مي‌كند تا به طريقي بهتر با عناصر ايجاد كننده سرطان مقابله كند. فيتات‌هاي موجود در اين دانه‌ها به دليل خاصيت پيشگيري از سرطان نيز شناخته شده‌اند.
18. اثرات ضد التهابي
استفاده از روغن دانه كنجد سياه ، به صورت موضعي يا به دليل مصرف مي‌تواند به كاهش بيماري‌ها و شرايط ناشي از التهاب كمك كند. مقدار زياد مس در اين روغن به كاربران كمك مي‌كند تا با التهابات ناشي از مفاصل بدن بهتر كنار بيايند.
فروش كنجد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت كنجد در تهران-قيمت كنجد سياه ۱۴۰۰-مراكز خريد كنجد در ايران-فروش عمده كنجد افغاني-فروش كنجد اردكان مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 161 بازدید دیروز 327 بازدید کل 591786

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .